Wijzigingen per 15 september

Met de komst van de nieuwe website en het grote scherm zijn er ook een paar dingen veranderd.

De zondagsbrief printen we niet meer uit voor iedereen. De informatie die hierop staat zal op andere manieren bekend gemaakt worden, namelijk:
De liturgie:
via het scherm in de kerk (+ livestream voor thuis)
De bloemengroet en collectedoelen:
– Mondeling via de kansselafkondigingen +
– het scherm tijdens de kanselafkondigingen +
– in de digitale nieuwsbrief. Aanmelden voor de nieuwsbrief kan onderaan deze pagina.
Mededelingen over activiteiten:
– op de website www.jachtlaankerk.nl +
– in de digitale nieuwsbrief +
– op het scherm in de hal van de Jachtlaankerk.
Daartoe zal de informatiestroom iets anders gaan verlopen. Alle te publiceren informatie kan naar een nieuw mailadres gestuurd worden: media.jlk@pkn-apeldoorn.nl
We besparen door deze wijziging veel papier en kosten.

We werken met veel vrijwilligers om samen kerk te kunnen zijn. De website bevatte veel namen, privé e-mail adressen en privé-telefoonnummers. Dit is niet AVG-proof. Vanuit de kerkrentmeesters is daarom een Office365-account aangevraagd, waardoor we meer mailadressen aan kerkelijke taken kunnen koppelen en privé e-mail adressen kunnen vervallen op de website. Op deze website zullen dus alleen de taak-mailadressen komen te staan. Deze zijn verbonden met de eigenaar of eigenaren van deze taken.
Alle e-mail adressen zijn opgebouwd als TAAK.jlk@pkn-apeldoorn.nl. Bijvoorbeeld diaconie.jlk@pkn-apeldoorn.nl of koster.jlk@pkn-apeldoorn.nl
De huidige kerkmail-adressen worden ook vervangen. Bijvoorbeeld: predikant@jachtlaankerk.nl wordt predikant.jlk@pkn-apeldoorn.nl
Mail je naar het oude adres dan krijg je een verzoek om je mail naar het nieuwe adres te sturen!